top of page
Adsız tasarım (17).png

Taze, Hızlı, Güvenli

yiyor.com.tr

İADE VE İPTAL POLİTİKASI
yiyor.com.tr olarak sevgili dostlarınızın mutluluğunu göz önünde bulundurarak sunduğumuz ürünlerde kalite, hijyen ve müşteri memnuniyeti en önceliğimizdir. Siparişleriniz sadece kredi kartı ile online ödeme yöntemiyle alınmakta olup, Samsun genelinde 24 saat içinde teslimat hizmeti sunulmaktadır. Bu sistemle birlikte iade süreçlerimizi de buna uygun şekilde şekillendirdik.
1. İADE ŞARTLARI
Müşterilerimiz, sipariş ettikleri ürünleri teslim tarihinden itibaren 14 gün içerisinde , aşağıdaki durumlarda ücretsiz olarak iade edebilir:

  • Ürün istenilen üründen farklıysa

  • Ürün eksik veya hasarlıysa

  • Ürün kullanılmamış ve orijinal ambalajında ise

  • Satış şartlarına uygun olmayan herhangi bir durumda

Not: Online ödeme sistemi üzerinden yapılan alışverişlerde, hızlı teslimat nedeniyle bazı ürünlerde iade hakkı bulunmayabilir. Bu bilgi, ürün sayfasında açıkça belirtilir.
2. İADE İŞLEMİ NASIL YAPILIR?
İade talepleriniz için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz:

  1. Destek Merkezi aracılığıyla (canlı destek veya e-posta) talebinizi iletiniz.

  2. Talebinizin onaylanması sonrasında size dönüş yapılacaktır.

  3. Onay sonrası ürünü kontrol ettiğimizde herhangi bir sorun yoksa, ödeme yöntemiyle aynı yöntemle iade gerçekleştirilir.

  4. Kredi kartı / banka kartı ile ödemelerde iade işlemi bankaya iletildikten sonra en geç 7 iş günü içinde tamamlanır.

3. İADEDE KARGO ÜCRETİ

  • Hatalı ya da eksik gönderilen ürünlerde , iade kargo ücreti yiyor.com.tr tarafından karşılanır.

  • Müşteri isteğile yapılan iadelerde (ürün doğru ancak beğenilmemişse), kargo ücreti müşteriye aittir.

4. İADE EDİLEMEYECEK ÜRÜNLER
Aşağıdaki ürünlerde iade hakkı bulunmamaktadır:

  • Petshop gıda ürünleri (kuru mama, yaş mama, tavuk stick, kedi maması vb.)

  • Hijyen ve temizlik ürünleri (kedi kumu, dezenfektanlar, tıraş losyonları vb.)

  • Kişisel bakım ve temizlik ürünleri (taraklar, tırnak makasları, diş macunları, şampuanlar vb.)

  • Satış sırasında “İadesi Olmayan Ürün ” olarak belirtilmiş özel kampanyalı ürünler

Bu ürünlerde sadece garanti değişimi mümkündür (üretici firma koşullarına göre).
5. SATIŞ SÖZLEŞMESİNİN FESİH HAKKI
Her türlü iade işlemi, Tüketicinin Korunması Hakkındaki 6502 Sayılı Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik kapsamında değerlendirilir. Herhangi bir iade reddedilirse yazılı açıklama yapılır ve tüketici bilgilendirilir.
📞 Daha fazla bilgi almak veya iade süreciyle ilgili destek almak için bizimle canlı destekten veya 0542 211 49 44 numaramızdan iletişime geçebilirsiniz.
🐾 yiyor.com.tr – Sevgilinizin En Mutlu Olduğu Adres

bottom of page